ZWROT TOWARU (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych produktów można w terminie 14 dni kalendarzowych od ich otrzymania (zasady opisane w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)

Prosimy o wcześniejszą informację o zamiarze zwrotu produktu na nasz adres mailowy:

cherie.kontakt@gmail.com

Zwracany towar:

  • nie może nosić śladów użytkowania (zapach perfum, ślady od makijażu, itp)
  • nie może być prany,
  • nie może być wadliwy, uszkodzony,
  • musi posiadać metki.

Kupujący ponosi koszt odesłania towaru. Nie odbieramy przesyłek przesłanych do nas za pobraniem oraz do paczkomatu.

Do zwracanego produktu musi być dołączony wypełniony formularz, paragon i otrzymane gratisy. Wysyłany towar musi być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony. Prosimy nie wkładać towaru w odwrócony foliopak.

Nie wysyłamy powiadomień mailowych z informacją o otrzymaniu przesyłki zwrotnej – prosimy o zachowanie numeru listu przewozowego paczki.

Zwrot środków realizowany jest w terminie zawsze do 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki, metodą jaką była dokonywana płatność za zakupy (w przypadku płatności za pobraniem, zwrot zostanie zrealizowany przelewem na podane konto bankowe).

Zwrot należy odesłać na adres:

Firma Handlowa Sara Birk

Karna 13

64-212 Siedlec

Pobierz formularz zwrotu

REKLAMACJA

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego dowód zakupu oraz protokół zwrotu towaru, w którym opiszesz dane produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty oraz naprawimy produkt, prześlemy nowy egzemplarz lub zwrócimy pieniądze.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na koszt kupującego reklamowany produkt.
  5. Nie przyjmujemy paczek pobraniowych, do paczkomatu oraz takich gdzie nadawca przerzuca koszt dostawy na odbiorce. Wszelkie kwestie finansowe dotyczące zwrotów i reklamacji realizujemy przelewem na konto podane w formularzu.

Reklamowany towar należy odesłać na adres:

Firma Handlowa Sara Birk

Karna 13

64-212 Siedlec

Pobierz formularz reklamacyjny

Na podstawie art. 558 § 1 kodeksu cywilnego Sprzedawca wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi wobec Klienta niebędącego Konsumentem.